fbpx
Design Venture Day 2019

Design Venture – kohti parempaa asiakaskokemusta

Asiakaskokemusten tuottaminen on yksi 2020-luvun liiketoiminnallisen kehittämisen avaintrendejä. Maailman digitalisoituessa yrityksillä ei ole varaa unohtaa liiketoiminnan asiakasta, jonka tulisi vaikuttua ostamastaan tuotteesta ja/tai palvelusta jakaakseen siitä tietoa muille. Brändit eivät myöskään voi perustua puhtaaseen markkinoinnilliseen näkökulmaan kuten olemme moneen otteeseen ohjelmamme sisällöissä todenneet. Kokemus ei ole sama asia kuin asiakkaiden saama mielikuva. Brändiin liittyvät mielikuvat syntyvät enenevässä määrin kokemuksista markkinointiviestinnän tukiessa tuon mielikuvan syntymistä.

Tervetuloa kuulemaan asiakaskokemuksen kehittämisestä aamupäivän kestävään tapahtumaamme. Tavoitteenamme on synnyttää teille selkeä käsitys niistä vaiheista, joiden määrittelyn kautta voitte määritellä itsellenne asiakaskokemuksen tuottamisen tavoitetilan. Aiheen työstämisessä huomioidaan monikanavaisuuden ja digitaalisuuden vaikutus eheään asiakaskokemukseen.

Tapahtumamme vetäjänä toimii Jaana Lehtonen, jolla on pitkä työkokemus asiakasrajapinnasta ja kehittämistehtävistä eri toimialoilla ja eri kokoisissa yrityksissä. Hän on työskennellyt asiakaskokemusten kehittämisen sisäisenä valmentajana useissa suomalaisissa yrityksissä nähden sen kehittämisen haasteet ja mahdollisuudet.

Tilaisuus kahvitarjoiluineen on maksuton. Lounas on omakustanteinen.

 

Kohti parempaa asiakaskokemusta

Perjantaina 17.1.2020 klo 8.30 – 13.00

Lahden tiedepuisto | Aalto-auditorio | Niemenkatu 73, Lahti

 

8.30

Aamukahvit

 

9.00 – Tervetuloa

Mikko Kyle, Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy

Veli-Pekka Räty, Lahden ammattikorkeakoulu Oy

 

9.05-12.00 – Jaana Lehtonen, Suomen Liiketoimintapalvelu Oy

Asiakaskokemuksen synnyn vaiheet – sisältää keskustelevan työpajavaiheen

  • Yrityksen erottuvuus ja asiakkaan odotukset valintatilanteessa
  • Mahdollisuudet vaikuttaa päätöksentekotilanteessa
  • Miten vaikuttaa palvelun ja/tai tuotteen käytön aikaiseen asiakaskokemukseen
  • ”Beautiful exit”, miten käännän voitoksi asiakkaan luopumisen palvelun ja/tai tuotteen käytöstä

12.00-

Omakustanteinen lounas ravintola Sinuhessa

 

Voitte ilmoittautua tilaisuuteemme klikkaamalla tätä tekstiä !

 

Tervetuloa!

Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy

Lahden Ammattikorkeakoulu Oy

Perjantai 17.01.

09:00-12:00